A Ford olyan emlékezetes felhasználói élményt kíván teremteni a FordPass programmal, ami méltó az autói, SUV-modelljei, haszongépjárművei és elektromos autói kínálta élményhez

  • A FordPass® platform jó szimbóluma a Ford törekvésének, hogy autógyártó és mobilitási vállalattá váljon, és olyan élményt nyújtson az autótulajdonosoknak, mint amilyet az iTunes kínált a zenerajongóknak
  • Az áprilisban induló FordPass átalakítja a kapcsolatot a Ford és a vásárlók között; online regisztrációval azok számára is ingyenes a tagság, akinek nincs Ford autójuk
  • A tagság számos előnnyel jár: a tagok hozzáférhetnek a mobilitási szolgáltatásokhoz, számíthatnak a FordGuide szakemberek állandó segítségére, a FordHub központokban megismerhetik a legújabb innovációkat – ráadásul a hűséges tagok jutalmat kapna
  • A Ford együttműködik a ParkWhiz vállalattal annak érdekében, hogy az autósok könnyebben találjanak parkolóhelyet és egyszerűbben fizessenek érte; a FlightCar pedig az autómegosztást és az autóbérlést könnyíti meg az emberek számára; a FordPay szolgáltatással egyszerűbbé válik a fizetés is
  • A Ford a McDonald’s vállalattal és a 7-Eleven üzletekkel is együttműködik, hogy a FordPass tagjait egyedi vásárlói akciókkal és élményekkel ajándékozza meg
  • Több FordHub is nyílik New York, London, Sanghaj és San Francisco városában; az első ilyen hely 2016 második felében nyitja meg kapuit a New Yorki Westfield World Trade Centerben

DETROIT, 2016. január 11. – A Ford autógyártó, és mobilitási vállalattá alakul, s ennek keretében mutatja most be a FordPass® platformot, amely újragondolja az autógyártó és a vásárló közötti kapcsolatot. A FordPass célja olyan élményt nyújtani az autótulajdonosoknak, mint amilyet az iTunes kínált a zenerajongóknak.

A FordPass tagok bármikor kérhetnek tanácsot személyes mobilitási asszisztensektől (a FordGuide-októl), akik segítenek nekik megoldani a közlekedési problémáikat, hatékonyabbá tehetik a közlekedési szokásaikat, és megmutatják, hogyan kell előre parkolóhelyet foglalni. A tagok előre kiválaszthatják és kifizethetik parkolóhelyeiket; a FordHub központokban virtuálisan felépíthetik álomautójukat; hűséges tagságukért cserébe pedig jutalmat is kaphatnak.

”A Ford mindig is igyekezett javítani az emberek életminőségén,” mondta el Mark Fields, a Ford elnök-vezérigazgatója. ”Egy évszázaddal ezelőtt mi mutattuk be az autókat a világnak, ma pedig meggyőző palettát kínálunk a személyautók, SUV-modellek, teherautók és elektromos autók terén. A következő lépés a vadonatúj FordPass platform bemutatása, és elmondhatom, hogy talán még nem is volt ennyire forradalmi újításunk.”

A FordPass tagság ingyenes azok számára is, akiknek nincs Ford autójuk. A platform hivatalosan áprilisban válik elérhetővé.

A FordPass a Ford Intelligens Mobilitás program része, aminek célja új szintre emelni az összeköttetést, a mobilitást, az önjáró autókat, a felhasználói élményt és az adatelemzést.

”Rengeteget tanulmányoztuk az emberek mobilitási problémáit, és azért hoztuk létre a FordPass programot, hogy szolgáltatásaival megkönnyítsük a fogyasztók életét,” magyarázta Fields. ”A FordPass figyel az emberek igényeire, és új módszerekkel teszi hatékonyabbá közlekedési szokásaikat.”

A FordPass négy téren is előnyöket kínál a tagok számára: a piactéren mobilitási szolgáltatásokat nyújt; a FordGuide szakemberek segítik a fogyasztókat a hatékonyabb közlekedésben; a hűséges tagok jutalmat kapnak; a FordHub központokban pedig bárki kipróbálhatja a Ford legfrissebb innovációit.

A piactér
A FordPass minden tagja beléphet majd a mobilitási szolgáltatásokat kínáló piactérre.

A Ford a Parkwhiz és a Parkopedia vállalatokkal együtt megkönnyíti a szabad parkolóhelyek megtalálását és a fizetést is, a FlightCar vállalattal együtt pedig egyszerűbbé teszi az autóbérlést és az autómegosztást. A jövőben az autómegosztás, az utazásmegosztás és a multimodális közlekedés terén is bővülnek a szolgáltatások.

A szolgáltatásokért a tagok a FordPay virtuális pénztárcájával fizethetnek, amely a FordPass platform része.

”A FordPass a kényelemről szól,” vélekedett Stephen Odell, a Ford globális marketingért, értékesítését és szolgáltatásokért felelős ügyvezető alelnöke. ”Az egész bámulatosan egyszerű: összekapcsoljuk a fogyasztókat a világgal.”

A Ford-tulajdonosok könnyedén kapcsolatba léphetnek az általuk választott kereskedővel, hogy egyeztessenek a karbantartási és egyéb szolgáltatások időpontjáról, vagy áttekintsék Ford Credit autófinanszírozási számlájuk részleteit.

A SYNC® Connect rendszerrel felszerelt Ford autók tulajdonosai a FordPass platformon keresztül olyan extrákhoz is hozzáférhetnek, mint a távvezérléses indítás, nyitás és zárás, ellenőrizhetik az üzemanyag- és olajszintet, az akkumulátor töltöttségét és az abroncsnyomást, sőt autójuk helyzetét távolról is beazonosíthatják.

A FordGuide szakemberek
Senki nem szeretne egyszerűen csak adattá válni. Éppen ezért a FordPass tagok számára egyetlen gombnyomásra elérhetővé válnak a megbízható és nagy tudású FordGuide szakemberek.

Amikor például egy FordPass tag úgy dönt, hogy parkolóhelyet szeretne foglalni egy koncertre, de nem tudja, hogyan kell ezt megoldani, csak meg kell nyomnia egy gombot az okostelefonjánA FordGuide szakemberek

Senki nem szeretne egyszerűen csak adattá válni. Éppen ezért a FordPass tagok számára egyetlen gombnyomásra elérhetővé válnak a megbízható és nagy tudású FordGuide szakemberek.

Amikor például egy FordPass tag úgy dönt, hogy parkolóhelyet szeretne foglalni egy koncertre, de nem tudja, hogyan kell ezt megoldani, csak meg kell nyomnia egy gombot az okostelefonján

Elismerés és FordPass Jutalmak
A FordPass Jutalmak az utazástól függetlenül élvezhetőbbé teszik a közlekedést.

A FordPass tagjai olyan egyszerű dolgokért is jutalmat kapnak, mint a taggá válás, a parkolóhely-foglalás vagy a FordGuide szakemberek felkeresése.

Amikor egy tag kapcsolatba lép a McDonald’s, a 7-Eleven vagy egyéb partnercégekkel, a FordPass különleges akciókkal és élményekkel jutalmazhatja őket.

”Szorosan együttműködünk a fogyasztókkal – és potenciális ügyfeleinkkel – hogy minden, Forddal kapcsolatos élményt kellemes élménnyé varázsoljunk,” mondta el Elena Ford, a Ford globális kereskedői és felhasználói élményért felelős alelnöke. ”Szeretnénk, ha a fogyasztóink tudnák, milyen nagyra értékeljük őket. A FordPass platformmal a hűségprogramok következő szintjére lépünk.”

FordHub központok
A FordPass program keretében FordHub központok nyílnak, ahol a fogyasztók felfedezhetik a Ford legfrissebb innovációit, tájékozódhatnak a vállalat mobilitási szolgáltatásairól és részt vehetnek az exkluzív rendezvényeken is.

New York, San Francisco, London és Sanghaj városában is nyílnak majd ilyen üzletek; az első ilyen hely 2016 második felében nyitja meg kapuit a New Yorki Westfield World Trade Centerben.

A helyszínen tartózkodó FordGuide szakemberek bemutatják majd a városi közlekedés különböző lehetőségeit, feltérképezik az érdeklődők mobilitási igényeit, és valós idejű térképet mutatnak be a városról. A betérők exkluzív eseményeken – például egy-egy új modell bemutatásán – is részt vehetnek.

”Ezekben az üzletekben semmit nem akarunk eladni,” mesélte Odell. ”Meghallgatjuk az emberek véleményét, és megmutatjuk nekik, hogyan találunk megoldásokat a jelen és a jövő közlekedési kihívásaira – nemcsak az adott városban, hanem az egész világon.”

A FordPass idén tavasszal indul az Egyesült Államokban és Kanadában, az év második felében pedig Európában, Kínában és Brazíliában is bemutatkozik. A

FordPass okostelefonon keresztül érhető el. Bővebb információkért és friss hírekért látogasson el MyFordPass.com weboldalra.

 

Hír a ford.hu -ról

Wednesday the 22nd. new focus Kft
Powered by Bitkom Kft